Maybelline New York

Maybelline New York je vedoucí světová kosmetická značka, dostupná ve více než 100 zemích. Úkolem Maybelline New York je nabízet inovativní, dostupnou a uživatelsky přívětivou kosmetiku pro každou ženu, čehož dosahuje kombinací technologicky pokročilých přípravků s odborností odpovídající nejnovějším trendům a atmosféře New Yorku. V roce 1914 si Mabel Williams, mladá žena z Chicaga, při vaření spálila řasy a obočí. Aby obnovila svůj původní vzhled, smísila popel a uhelný prach s vazelínou a nanesla směs na své řasy a obočí. Inspirován skrytým potenciálem jejího domácího vynálezu, vytvořil její bratr Thomas Lyle Williams první moderní řasenku na světě. Pan Williams založil laboratoře Maybell a začal prodávat řasenky na dobírku. Brzy se Maybelline začaly dožadovat ženy po celých Spojených státech a v roce 1932 společnost na poptávku reagovala a zavedla prodej v lokálních obchodech s levným zbožím pro domácnost. Od té doby nabídka legendárních produktů rostla. Po půlstoletí nepřetržitých inovací značka Maybelline v roce 1971 rozčeřila vody ve světě kosmetiky tím, že představila Great Lash, revoluční řasenku na bázi vody v růžovo-zeleném obalu. Od té doby se stala jedním z nejprodávanějších zkrášlovacích výrobků na světě a absolutním favoritem mezi celebritami a uměleckými maskéry. V současné době v kategorii řasenek Maybelline New York vede se svojí ikonickou řadou Volum' Express: Colossal, jež se okamžitě stala světovým hitem, a Falsies krátce po svém uvedení na trh v roce 2010 dosáhla na metu světové řasenky číslo 1. Průlom v oblasti líčení přišel v roce 2004 s uvedením řady Dream, která se skládala z podkladové báze, tvářenky, bronzeru a korektoru. Dream Matte Mousse se svým pěnovým složením je v současnosti světovou podkladovou bází číslo 1. V roce 2009 značka Maybelline New York opět transformovala kategorii, když v Asii uvedla na trh svůj první BB krém. Od té doby si miliony žen zamilovaly jedinečné složení a účinky krému Dream Fresh BB 8-in-1 Skin Perfector. V kategorii rtěnek Maybelline New York představuje díky Color Sensational nejobsáhlejší kolekci odstínů uvedenou na trh v roce 2009. Široká škála odstínů je rozdělena do čtyř skupin barev, což ženám umožňuje snadno identifikovat požadovanou barvu. Řada je neustálým hitem díky svým krémovým, svěžím barvám a zároveň odvážným odstínům podle současných trendů. Nejnovějším úspěchem Maybelline New York bylo představení laků na nehty Color Show Nail Lacquers v roce 2012. Škála dráždivých textur, barev a efektů inspirovaná přehlídkovými moly New Yorku všem zpřístupnila tak žádaný módní vzhled nehtů. Rok 2009 byl pro Maybelline New York přelomový. Po Amsterdamu, Berlíně a Moskvě si značka zajistila titul oficiálního sponzora make-upu na Mercedes-Benz Fashion Week ve svém domovském městě New York. Od té doby předvádí Maybelline svou kreativitu a profesionalitu na přehlídkových molech a spolupracuje s módními návrháři na vytváření trendů v oblasti krásy pro následující sezony. Dnes je společnost Maybelline New York hrdá na to, že může být oficiálním sponzorem make-upu třinácti Fashion Weeks po celém světě. Díky kouzlu a energii města New York, aktuálním inovacím v oblasti make-upu a nejnovějším módním kreacím z přehlídkových mol i z ulic velkoměsta umožňuje Maybelline New York ženám vyjadřovat vlastní vnitřní krásu. MOŽNÁ SE TAK NARODILA. MOŽNÁ JE TO MAYBELLINE.
Zobraziť viac
Energetické kameny
tř. Masarykova 145
69801 Veselí nad Moravou
Česká Republika
IČO: 40393488
IČ DPH (DIČ): CZ6061060247
Čeština
cz
Deutsh
de
English
en
Hungarian
hu
Polish
pl
Slovenština
sk