Energetické kamenyinfo@energetickekameny.cz+420 702 028 463Po - Pá 7:30 - 17:30
Slovenština
Prihlásiť
Košík
je prázdny
Head & Shoulders®
Od roku 1950 je značka Head & Shoulders na předním místě v oblasti vědy, týkající se vlasů a pokožky hlavy a výrazně pokročila v léčbě lupů. Spolu s profesionálním poradenstvím a odbornými výzkumy jsme vyvinuli širokou řadu výrobků pro péči o pokožku hlavy a výživu vlasů. Se značku Head & Shoulders spolupracují vynikající odborníci, kteří nám pomáhají lépe porozumět problematice lupů, jejich příčinám a možnostem léčby. Za tajemstvím krásy vlasů stojí věda. Pokud si myslíte, že jste jediní, kdo má problémy s lupy nebo svědící, podrážděnou a suchou pokožkou, jste na omylu. Přibližně 50 % lidí na celém světě mělo někdy příznaky špatného stavu pokožky hlavy. Takže v tom nejste sami. Chcete slyšet dobré zprávy? První dobrá zpráva: používejte pravidelně šampony Head & Shoulders a vaše lupy budou minulostí. A další dobrá zpráva? Šampony Head & Shoulders přinášejí skvělý způsob, jak docílit krásných vlasů, které jsou jemné na dotek, hedvábně lesklé a poddajné. Společnost Procter&Gamble založili v roce 1837 výrobce svíček William Procter a výrobce mýdla James Gamble v americkém Ohiu. O necelých 40 let později, v roce 1875, František Otta otevírá v českém Rakovníku svou první mýdlárnu - předchůdkyni dnešní Rakony. P&G v ČR P&G Rakona - 10. největší továrna společnosti Procter & Gamble. Lidé na celém světě přicházejí do kontaktu se značkami společnosti Procter & Gamble přibližně 5 miliardkrát za den. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality, mezi které patří Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Výrobky P&G jsou dostupné v mnoha zemích, společnost má pobočky v 70 státech světa. Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com. [Údaje o spotřebitelích byly získány prostřednictvím online průzkumu na národním reprezentativním vzorku 500 dospělých na každém z následujících trhů: Maďarsko, Rumunsko, Česká republika, Turecko, Rusko, Bulharsko a Srbsko. Průzkum zadala divize Péče o tkaniny společnosti P&G pro značku Ariel a provedla ji společnost KGRA ve dnech 11. – 18 června 2014