evian®
Evian (/ eɪ v i ɑː n / ay -vee-Ahn, francouzská výslovnost: [evja]) je značka minerální vody pocházející z několika zdrojů v okolí Evian-les-Bains, na jižním břehu Ženevského jezera. Dnes je Evian ve vlastnictví Danone, francouzské nadnárodní korporace. Kromě minerální vody, Danone používá název Evian pro organickou linii produktů pro péči o pleť a luxusní středisko ve Francii. U běžné populace je Evian zaveden jako luxusní a drahá balená voda. Takto byla jmenována v Agathy Christie Vražda v Orient Express. Evian je populární mezi hollywoodskými celebritami. David LaChapelle fotografoval Evian kampaň spolu se supermodelkou vedle Evian kašně tvořené z řecké sochy, která byla malovaná, aby vypadala jako kámen od Joanne Gair. Kromě toho, módní návrhářka Diane von Fürstenberg vytvořila Limitovanou edici láhev na 2013. Elie Saab vytvořila láhev Limited Edition na rok 2014. A jak to všechno začalo? V roce 1789 při procházce, markýz Lessert pil vodu z pramene Sainte Catherine na zemi s M. Cachat. Markýz, který údajně trpěl ledvinovými a jaterními problémy, při pravidelném pití vody prohlašoval, že se jeho zdravotní stav zlepšil. Místní lékaři proto začali zázračnou vodu předepisovat jako zdravotní lék. V reakci na rostoucí úspěch vody, M. Cachat oplotil pozemek a začal prodávat vodu. První nádoby se objevily v roce 1824. Název byl změněn z Sainte Catherine Source Cachat. O dva roky později, vévoda Savoye dal svolení ke spuštění lahvování vodu z pramene, a v roce 1829 první Société des Eaux Minerales (minerální voda společnost) byla založena. V roce 1859 se firma stala veřejně obchodní společností jako "société anonyme des Eaux Minerales de Cachat" ao rok později se stala francouzskou když Savoy byl včleněn do Francie na základě smlouvy v Turíně. Francouzské ministerstvo zdravotnictví reauthorized na stáčení z Cachat vody na doporučení Medicine akademie v roce 1878. V roce 1908 se Evian vody začaly prodáván ve skleněných lahvích vyrobených sklárnou Souchon-Neuvesel která je dnes součástí Owens-Illinois a prodej první PVC láheve byl zahájen v roce 1969. Další rok se BSN Group, který se nakonec stal Danone Group, vzal 100% kontroly nad Evian značkou. 1978 vstupila na americký trh. V roce 1995 Evian přešel se skládací PET lahví. V roce 1998, Evian se spojil s Virgin Records a EMI pro mix album Club Nation. Album představoval mnoho reklam pro Evian, včetně loga na obalu, šest celých stránek v brožuře a obraz láhev Evian na CD1 a láhev Evian na CD2. V roce 2009, Evian zahájila reklamní kampaň, "Evian Roller Babies"; ta získala zlatou medaili na London International Awards 2009 za nejlepší vizuální efekty. Jak 2012, Evian je slogan je "živý Young". V dubnu 2008, Evian vytvořil Evian ochrany vod institut pracoval na třech vodních projektech s Ramsarské úmluvy. Tyto tři oblasti, kde budou projekty uskuteční, jsou: Thajsko "s Bung Khong, La Plata Basin v Argentině a Jagadishpur Reservoir v Nepálu. Evian také přijala iniciativu snížit své vlastní energie snaží se začlenit spotřebitel k recyklovaným PET lahvím. Společnost se spojila s RecycleBank ve snaze dostat spotřebitele k recyklování. Recyclebank je cena-založená společnost, která poskytuje zúčastněným domácnostem body podle množství materiálu, které recyklují.