Deborah Milano
ITALSKÁ VÁŠEŇ PRO KRÁSU...
Kosmetika Deborah Milano, která vznikla v Itálii se zaměřuje kromě kvality svých výrobků i na design a praktičnost. Inspirací při vzniku těchto výrobků je příroda - například měkké a oblé hrany kamenů. Design kosmetiky Deborah Milano je tedy navržen tak, aby výrobky této značky byly snadno rozpoznatelné, nejen při hledání v kabelce. Deborah Milano má ve svém sortimentu dekorativní kosmetiku
Deborah Milano vznikla v roce 1903. byla založena bratry Giovanni Battista a Cornelius Bonetti v Sonety tréres. Rodinná firma byla založena v Paříži. Toto byl zárodek ilaliano kosmetické značky všichni víme, a že se bude i nadále vyvíjet.
Společnost začala s jednoduchým přesto ambiciózní cíl, úhledně shrnul latinské rčení: vive valeque, nebo žít a být dobře. Toto je příběh o tom, jak má společnost vzkvétala po dobu čtyř generací a sto let k dosažení svého současného cíle: dokonalé kosmetické.
1903 - bratři Giovanni Battista a Cornelio Bonetti založili společnost, Bonetti Frères, v Paříži. Jejich hlavním předmětem podnikání bylo vyrábět farmaceutické a zdravotnické výrobky. Čtvrtá generace rodiny Bonetti nyní provozuje podnikání.
1920 - V roce 1905 Bonetti Frères udělal zásah s novou značkou Diadermine, víceúčelové krémy, které se staly okamžitě mezinárodním hitem. Značka Diadermine se objevuje v reklamních kampaních, které představovali život celebrity jako Bette Davis, Olivia De Havilland a Anna Magnani.
1930 - Značka Diadermine přidala několik vzrušujících nových výrobků: červeň, pleťové krémy, zubní pasty, krémy na ruce a ochranu proti slunečnímu záření.
1962 - Zrod značky Deborah: make-up ztělesňuje hluboké společenské změny, k nimž v té době dochází. Značka rychle získala obrovskou fanouškovskou základnu. První automatická řasenky znamenala definitivní úspěch: krása přestal být nesplnitelný sen. Make-up je nyní cenově dostupné a na dosah každé ženy. Deborah se stala známou jako "mladá značka s malou cenu" přitahuje cílovou mladou skupinu, doposud žádná jiná značka nebyla tak řešena.
1970 - Deborah začal tvořit partnerství s vysoce postavenými návrháři jako Krizia, Versace a Fioruccim. Po dlouhé době konečně móda byla k dispozici za přijatelné ceny s Deborah kosmetika hrdě sdílela reflektory.
1982 - Narození Debby brand- první Play & sen make-up linku specificky zaměřené na teenagery.
1991 - Deborah se vrátila do segmentu péče o pleť, s novou Bioetyc řádku. Kombinace výkonu a bezpečnosti pochází od špičkových biotechnologií, které předběhly svou dobu.
1994 - Deborah získala rouge baiser, klasický francouzský make-up symbolizující sofistikované smyslnost.
1997 - Deborah sponzorovala Miss Itálii. Italské královny krásy nyní nosí Deborah kosmetiku.
1998 - Deborah Group vytvořila HC high-tech kosmetickou značku. Kosmetika s vynikajícími výsledky v oblasti inovací a výkonem, distribuované přes lékárny.
2006 - Deborah spustila novou péče, Deborah Nailspace. Profesionální manikúra pro všechny, aniž by jste museli opustit svůj domov.
2007 - Značka Debby prošela celkovou předělávkou a rozhodla se pro nový cíl: The Fashionista trhu. Rozhodnutí se ukázalo být skutečně skvělým.
2008 - Alfabeti (abecedy): Drobné vizuální prolnutí grafiky s architekturou. Deborah vzala osobitou atmosféru v Miláně na zcela novou úroveň v samotném srdci módní & designerské arény. Od roku 2008 Deborah zpestřila události Fuori Salone, které běží vedle milánského hlavního mezinárodního nábytku a designu veletrhu.
2010 - Deborah Group Laboratories přišel Dermolab, tento nový způsob ošetření obličeje ztělesňuje vynikající výsledky v oblasti inovací a technologií.