Collistar Slim Control výživový doplněk pro zeštíhlení 30 sáčků
Collistar Slim Control výživový doplněk pro zeštíhlení 30 sáčků
Speciální výživový doplněk pro zeštíhlení a snížení tělesné hmotnosti.
Exkluzivní formule obsahující Slim-Complex.
Problém: Sedavý způsob života, nevyvážená strava, Hormonální změny, nedostatečný příjem vody s následným zadržování vody, ale i napětí a stres. To je řada faktorů, které mají nepříznivý vliv na postavu každé ženy.
Řešení Collistar: Potravinový doplněk, který podporuje odvod tekutin, Stimuluje odstraňování tuků, mírní účinek hladovění, tonifikuje a napíná kožní tkáň. Slim-Control dodává pečlivý mix lipolytický a odvodňujících látek, především unikátní patentovaný komplex Slim-Complex.
- pomáhá omezovat vstřebávání sacharidů a tuků
- pomáhá odstranit nadbytečné tekutiny a snižuje nahromaděné Tuky, modeluje postavu
- posiluje a tonizuje kožní tkáň.
Aktivní látky
Slim-Complex nabízí směs pečlivě vybraných a uspořádaných rostlinných extraktů rozlišených podle jejich schopnosti působit na tukové tkáně: zelená káva a Guarana zaktivuje lipázy, Enzymy, které řídí štěpení tuků ;
Rhodiola rosea zvyšuje hladinu kyslíku v tkáních, usnadňuje lipolýzu, Hořký pomeranč podporuje termogenezi, proces jehož prostřednictvím se spalují Tuky
výtažky z Břečťanu, černého Rybízu, pampelišky a Ananasu: podporují diurézu a odstraňují nadbytečné tekutiny a metabolický odpad
výtažky z Gotu Kola a Ginkgo biloby: chrání kolagen a elastin, tonifikují, zpevňují a dodávají kůži větší pevnost a pružnost
Produkt je zařazen v registru doplňků stravy italského ministerstva zdravotnictví pod kódem: E 07 34064-Y
Produkt je uvolněn pro volný prodej v rámci EU.
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.