Energetické kamenyinfo@energetickekameny.cz+420 702 028 463Po - Pá 7:30 - 17:30
English
Login
Cart
is empty
Pantene®
Pantene je prokazatelně nejznámější značkou v oblasti péče o vlasy, ale jak dlouho již tato značka existuje a díky čemu se stala uznávanou autoritou na krásné vlasy? Vrátili jsme se úplně na začátek, abychom připomněli některé z milníků tvořících bohatý odkaz značky Pantene. Počátek 40. let 20. století Vše začíná ve Švýcarsku Během 2. světové války byly švýcarští vědci pověřeni vynalezením účinnější léčby pro oběti popálení. Jaký byl jejich největší objev? Panthenol, provitamín vitamínu B, který se používal při léčení popálenin. 1947 Zrodilo se Pantene Inspirována panthenolem, Pantene, vlastněná švýcarskou farmaceutickou společností Hoffman-LaRoche, debutuje napříč Evropou uvedením prémiové řady výrobků pro péči o vlasy, dodávaných ve skleněných lahvičkách a s prestižními vůněmi. 60. léta 20. století Skok do Ameriky Poptávka evropských návštěvníků ve Spojených státech přiměje americké prodejce k dovozu výrobků Pantene ze Švýcarska. Nákupy v New Yorku se stávají ještě zajímavější, protože výrobky Pantene jsou na americkém trhu nabízeny výhradně v luxusních prodejnách. 1975 – 1976 Zlaté víčko Pantene se převléká do nového obalu s již památným zlatým uzávěrem, který si i o 35 let později ženy stále pamatují. 1983 A teď vážně Na počátku 80. let Pantene rozšiřuje svou řadu výrobků a vědecký výzkum Pantene se zároveň stává základem pro krásné a zdravě vypadající vlasy s novým sloganem Pantene Péče a výživa pro krásné vlasy. 1986 Pop kulturní fenomén Kampaň Pantene „Nemůžete mě nenávidět jen proto, že jsem krásná“ se stává jednou z nejznámějších a nejpamátnějších kampaní a také vět v dějinách reklamy vlasových přípravků. A po převzetí Pantene společností Procter and Gamble v roce 1985 se distribuce výrobků Pantene masivně rozšiřuje a výrobky pro péči o vlasy s technologií Pantene se stávají dostupné ženám na celém světě. Počátek 90.let 20. století Kolem světa Pantene se objevuje na celém světě, včetně Austrálie, Nového Zélandu, střední a východní Evropy, Blízkého východu, Severní Ameriky, Latinské Ameriky, Korei a Japonska. Obdivuhodná různorodost vlasových a stylingových výrobků a silný důraz na zdravě vypadající vlasy. 1995 Miliarda důvodů, proč věřit že se Pantene stane jednou z miliardových značek společnosti P&G. 1997–1998 Absolutně v módě Pantene pokračuje ve své spanilé jízdě jako přední značka výrobků pro péči o vlasy a miláček médií, podporovaný nejdůležitějšími kosmetickými a módními časopisy. 2000–2009 Vzhled podle přání Pantene mění revolučně svůj přístup k péči o vlasy tím, že dodává výrobky, zajišťující takový vzhled vlasů, jaký si zákaznice přejí. Díky široké nabídce vlasových a stylingových přípravků dostupných na celém světě Pantene reaguje na všechny požadavky a potřeby krásných vlasů. 2012 Strukturální revoluce Po letech rozsáhlého výzkumu a vývoje Pantene uvádí na trh svou nejkomplexnější a revoluční nabídku – řešení přizpůsobená struktuře vlasů. Pokud víte, jaké máte vlasy, díky Pantene získáte vlasy, které chcete. Společnost Procter&Gamble založili v roce 1837 výrobce svíček William Procter a výrobce mýdla James Gamble v americkém Ohiu. O necelých 40 let později, v roce 1875, František Otta otevírá v českém Rakovníku svou první mýdlárnu - předchůdkyni dnešní Rakony. P&G v ČR P&G Rakona - 10.největší továrna společnosti Procter & Gamble. Lidé na celém světě přicházejí do kontaktu se značkami společnosti Procter & Gamble přibližně 5 miliardkrát za den. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality, mezi které patří Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Výrobky P&G jsou dostupné v mnoha zemích, společnost má pobočky v 70 státech světa. Novinky a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com. [Údaje o spotřebitelích byly získány prostřednictvím online průzkumu na národním reprezentativním vzorku 500 dospělých na každém z následujících trhů: Maďarsko, Rumunsko, Česká republika, Turecko, Rusko, Bulharsko a Srbsko. Průzkum zadala divize Péče o tkaniny společnosti P&G pro značku Ariel a provedla ji společnost KGRA ve dnech 11. – 18 června 2014