Mattel® Moshi Monsters
Moshi Monsters je webová stránka zaměřená na děti ve věku 6-12 s více než 90 milionů registrovaných uživatelů v 150 teritoriích po celém světě. Uživatelé mohou vybrat jeden ze šesti virtuálních monster mazlíčků (Diavlo, Luvli, Katsuma, Poppet, Zommer and Furi) a mohou jim vytvořit jméno a pečovat o ně. Hráči mohou procházet svou cestu kolem Monstro City, vzít denní puzzle výzvy vydělat "Rox" (virtuální měna), hrát hry, přizpůsobit svůj pokoj a komunikovat s ostatními uživateli v bezpečném prostředí (většinu času ). Po jeho on-line úspěchu, Moshi Monsters rozšířila komerčně s fyzickými produkty, včetně hraček, Moshi Monsters Magazine (číslo jedna prodávat časopis pro děti ve Velké Británii), knihy, členské karty, koupelové mýdlo, čokoládové kalendáře, sběratelské karty, postavičky, mobilní hry, a Moshi Monsters celovečerní film.