Jelly Belly®
Jelly Belly Candy Company, výrobce Jelly Belly želé je rodinná firma.
Jelly Belly je jedinečný. Žádné jiné cukrovinky na světě nemají více než 100 různých příchutí, které mohou být kombinovány k vytvoření nekonečného počtu dalších příchutí.
Značka byla v hodnotě 10 milionů liber v maloobchodě v roce 2012.
Značka získala ocenění od Coolbrands® v roce 2012 pro 6. výrobek roku v řadě.
Značka spolupracuje s výrobky, které zahrnují hřebíky Inc, UNIQLO, oblečení.
Na konci roku 2013 byla zahájena kampaň Flavour Adventure. Je plně prezentována v sociálních médií, včetně Facebook, Twitter, Google + Pinterest, Instagram a zajistí aby informace o produktu dosáhly největší počet fanouškovské základny vůbec. 50 Londýnských taxi, z nichž každá představuje jednu z Jelly Belly. Příchutě byli jmenováni v Londýně, Manchesteru, Birminghamu a dalších velkých městech ve Velké Británii.
Značka důsledně roste a Corsair vyvinuli zábavnou řadu, která kopíruje nejlépe prodávající se sladkosti chutí ve Velké Británii!