Agent Provocateur
Britská značka spodního prádla Agent Provocateur oslavuje ženskost. Zábavně provokuje a zanechává prostor pro fantazii. Čerpá z pověstného britského smyslu pro humor.
Bývalá modelka Serena Rees byla unavena z nudného dámského prádla a rozhodla se otevřít svoji vlastní prodejnu v londýnské čtvrti Soho. Učinila tak v roce 1994 společně se svým tehdejším mužemJosephem Corré, synem známé návrhářky Vivienne Westwoodovéa manažera The Sex Pistols, Malcolma McLarena. Butik byl plný barevného módního prádla. Ale nacházet ty správné dodavatele byl pro majitele oříšek. Proto se manželé rozhodli navrhnout svoji vlastní řadu Agent Provocateur. Od té doby úspěšná firma rostla a nyní vlastní desítky butiků po celém světě. Jeden najdete i naPařížské ulici 12 v Praze.
Serena Rees říká: „Pěkné spodní prádlo je základem dobrého stylu. Měla by jej nosit každá žena. Cítí se pak nejlépe bez ohledu na to, jaké další oblečení má na sobě.“
Video s názvem Valentýnská noc s modelkou Poppy Delevingne je skvělou ukázkou ducha značky s britským smyslem pro humor.
V roce 2007 se manželé rozvedli a značku odkoupila společnost 3iza 60 milionů liber. Serena odešla s 20 miliony a jejich londýnským domem za 12 milionů. Joseph získal 40 milionů a ještě nějaký čas byl kreativním ředitelem značky.
Kreativní ředitelkou je Sarah Shotton. Začínala v butiku v roce 1999 ještě pod vedením Sereny a Josepha, kde získala velké pochopení pro potřeby žen. Vyvinula individuální koncepty prodejen, které podtrhují jejich osobitost. Ráda experimentuje a používá krajky a textilie jiným než tradičním způsobem. Každý nový tvar je navržen s cílem zkrášlit, přilákat a posílit ženu. Během let navrhla mnoho kolekcí a rozšířila řadu velikostí tak, aby sexy prádlo mohly nosit i dívky s větším objemem. Její kolekce jsou svádivé, luxusní i lehce nemravné.
V intimní kampani se objevila i úspěšná britská zpěvačka a herečkaPaloma Faith, která před lety pracovala právě v butiku v Soho. Na inspirativní spolupráci ráda vzpomíná. V prodejní uniformě butiku ji fotila bývalá kolegyně z prodejny Alice Hawkins.
„Že jste feministka ještě neznamená, že si nebudete užívat sex.“
Paloma Faith
Jedna z posledních kampaní představuje Naomi Campbellovou, která vypadá, jako by s věkem mládla. Trpí snad syndromem Benjamina Buttona? Dle kreativní ředitelky Sarah Shottonové Agent Provocateur dokazuje, že krásné spodní prádlo promlouvá k ženám každého věku.
Naomi Campbell: „Je skvělé být tváří kampaně Agent Provocateur jaro/léto 2015. Především, když je mi už 40 let.“
Intimní parfémy
Magnetismus smyslnosti luxusního prádla dokonale doplňují parfémy pro ženy. Rafinované vůně odhalují fatální půvab a smyslnost svých majitelek. Jsou směsí bohatých a luxusních nót.
Trio dámských parfémů řady Fatale je inspirováno hollywoodskými femme fatale z noirových filmů. Nejnovější z nich je Fatale Intense v červené lahvičce. Je kořeněná s nádechem orientálních květin.
Historie
- 1994 založení značky a otevření prvního butiku v Londýně
- 2000 uvedení první dámské vůně Agent Provocateur Signature
- 2007 prodej značky společnosti 3i
- 2014 zahájení spolupráce s firmou Apro Delta, s.r.o.
- 2014/15 uvedení dvojice smyslných vůní Fatale (Black) aFatale Pink
- 2015 uvedení nové kořeněné vůně s orientálními květy Fatale Intense