Hâttric
Značka Hâttric byla uvedena na trh společností Olivin v roce 1963 a má působivou historii. V roce 1963 objevil pan Jenquel, tehdejší generální ředitel společnosti Olivin, zvláštní báseň v románu Davida Walkera.
Krátce poté, co byla v 60. letech vyvinuta a uvedena na trh první voda po holení Hâttric, se rychle ukázalo, že se nejedná o žádný bleskový záblesk. Značka rostla, stejně jako zájem o značku. Hrdinové jako Uwe Seeler – úspěšný útočník v Hamburger SV v letech 1953 až 1972 a 72násobný mezinárodní hráč – se proto rychle spojili se značkou Hâttric. Tehdy si Uwe Seeler zahrál v televizní reklamě Hâttrice, ve které si tento slavný fotbalista, vesele pískající, ráno po oholení nanesl na obličej vodu po holení.
Během těchto let také mnoho mužů objevilo svůj zájem o blahodárná mýdla na holení, vody po holení, luxusní štětky na holení a kvalitní holicí strojky. Hâttric však cítil, že příprava na holení byla často přehlížena a podceňována.