Energetické kamenyinfo@energetickekameny.cz+420 702 028 463Po - Pá 7:30 - 17:30
Deutsh
Anmeldung
Korb
ist leer
Diffusil
Společnost Unilever nabízí ve více než 190 zemích 11 kategorií obsahujících 400 značek potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči. Nejúspěšnějších 15 značek dosahuje obrat více než 1 miliardu ročně. Dokáže proto oslovit takové množství lidí jako žádná jiná společnost. V roce 2013 tato společnost, která zaměstnává více než 173 000 lidí po celém světě, dosáhla obratu 49,8 miliardy eur. Její výrobky používají každý den dvě miliardy lidí. Společnost Unilever je zavázána k zodpovědnému chování. Věří, že s pomocí 2 miliard svých zákazníků dokáže změnit svět k lepšímu. Společnost Unilever založila v roce 2012 nadaci „The Unilever Foundation“, která se zaměří na kvalitu života hned v několika oblastech: hygienické podmínky, přístup k čisté a pitné vodě, výživa a lepší životní styl. V této souvislosti uzavřel Unilever partnerství s pěti globálními neziskovými organizacemi: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children. V listopadu 2010 byl představen Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržitelného Rozvoje), který si klade za cíl pomoci více jak jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví, hygienické podmínky a životní úroveň, využívat 100 % zemědělských surovin z udržitelných zdrojů a zmírnit dopad na životní prostředí do roku 2020 o celou polovinu. Společnost Unilever se již 14. rok v řadě drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index. Tento index částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti. Společnost Unilever byla založena před 120 lety a svou českou pobočku zřídila v roce 1991. Unilever ČR, spol. s r. o. – s hlavním sídlem v Praze – je součástí regionu Central and Eastern Europe spolu s dalšími 17 pobočkami. Unilever ČR, spol. s r. o. má 350 zaměstnanců.