Chloé Duftkerze im Glas 70 g
Chloé Duftkerze im Glas 70 g
Květinová - Pudrová uvedena na trh v roce 2009
noblesní, elegantní, velmi ženská, vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl.
Pro ženu plnou života.
- HLAVA - pivoňka, liči, frézie
- SRDCE - Magnólie, Konvalinka, růže
- ZÁKLAD - Medový nádech, Ambra, Santalové dřevo
Tato vůně získala prestižní ocenění Nejlepší parfém roku 2009 od mezinárodní nadace pro parfémy v soutěži FiFi Awards (jedná se o obdobu filmového Oscara pro parfémy).
Vůně Chloé
Nová vůně Chloé vyjadřuje tvořivou, sebevědomou jedinečnost Chloé ženy. Svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl.
Portréty žen
Vizí značky Chloé není soustředit se na jeden typ ženy, ale vystihnout různorodost. Proto byly vybrány tři mladé ženy, aby ztělesnily proměnlivost a odlišné aspekty značky Chloé. Tyto tři ženy jsou tvářemi současnosti, které reprezentují sebevědomí, energičnost a průbojnost vyvážené přirozenou krásou a elegancí. Ony samy vnímají vůni Chloé takto:
Symbolické nóty
Stejným způsobem, jakým si Chloé obratně pohrává se svými představami o ženskosti, bere nyní do rukou tradiční Růži a s důmyslnou precizností ji přetváří ve vůni plnou života. Aranžuje ji do poloh průzračnosti a hřejivosti, hravosti a podmanivosti.Tvůrci parfémů Michel Almairac a Amandine Marie z firmy Robertet pracovali na tom, aby namíchali pro Chloé svůdnou, nespoutanou esenci kombinováním květinových a Pudrových tónů s veselým náznakem Pivoňky a liči ozdobených jarními Fréziemi. Vzdušná, flirtující vrchní nóta je pomalu unášena pryč, aby dala prostor bohatší a smyslnější Růži, které dělají společnost Magnólie, Konvalinky a nepatrný náznak Ambry a elegantního Cedrového dřeva.
Nadčasový flakón
Tak jako vůně spojuje klasické prvky s novými svěžími nápady, vzdušnou sladkost s dřevitou silou, je i flakón studií protikladů. Designer Patrick Veillet se při vytváření delikátní stěny čtvercového flakónu inspiroval komplikovaným detailem plisovaného rukávu halenky Chloé. Zatímco oválný uzávěr si pohrává s čistými rovnými liniemi, stříbrný límec flakónu evokuje nostalgickou náladu. Jeho kovový povrch je jedinečným příkladem řemeslnictví, tak zřídka viděném v moderním Parfumérství. Delikátní eleganci dotváří stužka v barvě okvětních lístků lososové růže, která je ležérně ovázaná kolem hrdla flakónu.
Zachycení emocí
Kampaň se zaměřuje na tři Chloé ženy, které byly zachyceny v detailním záběru s použitím černobílé fotografie navazující na tradici klasických studiových snímků. Vše bylo obohaceno o nepředvídatelné inovace od uměleckého ředitele Ezry Petronia a fotografického týmu Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. Tento jednoduchý přirozený styl vytváří dialog odhalující vnitřní krásu a charakter každé z těchto žen. Herečky Chlo? Sevigny a Clémense Poésy a modelka Anja Rubik jsou portrétovány objevným způsobem v Intimním momentu. Emocionální obraz, který zhmotňuje ducha Chloé je vyjádřen symbolickou vizí smyslnosti, síly a individualismu.